Поглиблене навчання для замовників 16-18 квітня м. Київ

16 кві 09:30 - 18 кві 16:30



3х денне поглиблене навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від початківця до професіонала. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби. Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ Вартість участі — 2490 грн. Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату. У вартість входять: - доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/; - індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання; - інформаційно-лекційне обслуговування; - конференц-набір; - бізнес-ланч; - видача сертифікатів про навчання. Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами. НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПЛАН НАВЧАННЯ 1-й день 9:15 - 9:30 Реєстрація учасників. Відкриття. Вступне слово. 9:30– 10:30 Загальна частина: - загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках; - скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?; - «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо; - хто повинен проводити допорогові та над порогові процедури закупівель?; - хто несе відповідальність за звіт про укладений договір? - чи можуть працювати разом тендерний комітет та уповноважена особа замовника?; - нова посада фахівець з публічних закупівель; - як правильно оформити рішення тендерного комітету?; - які документи необхідно підписати ЕЦП і хто повинен їх підписувати? 10:30 - 10:40 Перерва на каву 10:40-11:10 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому: - за яким порядком визначається предмет закупівлі?; - як правильно прописувати предмет закупівлі; - алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі; - приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи); - практика визначення предмета закупівлі; - цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі. 11:10 – 12:00 Планування процедур закупівлі: - як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?; - алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку; - приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик; - приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках; - порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках; - судова практика 12:00 – 12:45 Бізнес-ланч 12:45 – 13:30 Допорогові електронні закупівлі: - принципи проведення допорогових закупівель; - кому необхідно проводити допорогові закупівлі; - аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»; - порядок створення допорогової закупівлі; - порядок проведення аукціону та визначення переможця; - порядок відміни закупівлі;
- терміни укладання допорогового договору; - основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів; - Увага! Моніторинговий портал Dozorro; - Конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання. 13:30 - 14:30 Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником МЕРТУ (Уповноваженого органу) 14:30 - 14:40 Перерва 14:40 - 15:40 Особливості складання тендерної документації - складаємо тендерну документацію; - вимоги документації, які є дискримінаційними; - формальні помилки; - звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; - вносимо зміни і надаємо роз’яснення; - санкційне законодавство та його роль у закупівлях; - забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення); - граничні суми витрат замовників; - заходи із захисту довкілля; 15:40 - 16:00 Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати методику оцінки в ТД - критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі; - нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати. 2-й день 9:30 – 10:30 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?: - встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону; - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів». 10:30 - 10:40 Перерва на каву 10:40 – 12:00 Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі: - коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника? - які документи вимагати від учасника а які від учасника-переможця за статтею 17 Закону?; - як перевірити інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?; - як перевірити інформацію, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пу. 4 ч. 2 ст. 6, пунктом 1 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?; - чи потрібно вимагати довідку МВС, як її перевірити?; - як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?; - чи необхідно перевіряти самостійно, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня або наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"?; - чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?; - яким підприємствам необхідно складати антикорупційну програму?; - чи може замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та чи може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?; - на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); - як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?; - які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?; - електронна довідка видана відповідним органом (МВС). 12:00 – 13:00 Бізнес-ланч 13:00 – 14:30 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору: - захист інтересів за договором; - строки укладання договорів; - вимоги для укладання договору; - зміна істотних умов договору про закупівлю; - як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?; - продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року; - недійсність договору про закупівлю; - інші питання стосовно укладення договору та внесення змін. 14:30 - 14:40 Перерва 14:40 - 16:00 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі - оголошення процедури; - внесення змін в тендерну документацію; - подання пропозицій учасниками; - аукціон (оцінка); - розгляд та відхилення тендерних пропозицій; - рішення про намір укласти договір про закупівлю; - відміна процедури закупівлі; - договір про закупівлю; - звіт за процедурою; - перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; - тренінг-практикум по відкритим торгам. 3-й день 09:30 – 10:30 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: - для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро - особливості подання оголошення англійською мовою; - внесення змін в тендерну документацію; - особливості подання пропозицій учасниками; - розгляд та відхилення тендерних пропозицій; - аукціон (оцінка); - рішення про намір укласти договір про закупівлю; - відміна процедури закупівлі; - договір про закупівлю; - звіт за процедурою. 10:30 - 10:40 Перерва на каву 10:40 – 11:00 Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі: - умови застосування переговорної процедури; - рішення про намір укласти договір; - відміна переговорної процедури закупівлі; - строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір; - укладання договору про закупівлю і його публікація; - закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника? 11:30 – 12:00 Звітування за процедурами закупівлі: - строки зберігання документів; - звіт про результати проведення процедури закупівлі; - повідомлення про внесення змін до договору; - звіт про виконання договору; - звіт про укладені договори; - звітуємо на є-дата; - модуль аналітики - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - 007.org.ua 12:00 – 13:00 Бізнес-ланч 13:00 – 14:00 Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів: - види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання; - розмір плати за подання скарги до АМКУ; - документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги; - порядок та строки розгляду скарг АМКУ, виконання рішень АМКУ учасниками та замовником, практичні поради учасникам під час розгляду скарг АМКУ; - джерела розміщення інформації по скаргам; - можливість оскаржити рішення АМКУ до суду; - тренінг – практикум по оскарженню. 14:00 -16:00 Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником Державної аудиторської служби Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель - які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?; - порядок проведення перевірок закупівель?; - чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?; - підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику). - хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?; - як працюють автоматичні індикатори ризиків?; - яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?; - коли особа не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?; - що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?; - коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі? 16:00 – 16:15 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. Відповіді на питання учасників навчання.




< Повернутись до списку подій




Додати
івент